Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors websted eventuelt ikke korrekt.
Vi understøtter følgende browsere:

“5 stjerner en total misforståelse...” 3 af 5 stjerner
Anmeldelse af Comwell Kongebrogaarden

Gem Gemt
Du har tilføjet Comwell Kongebrogaarden til Gemte s.
Bedste priser for dit ophold
Angiv datoer for bedste priser
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsteder
og 5 websteder mere!
Comwell Kongebrogaarden
5.0 af 5 Hotel   |   Kongebrovej 63, Middelfart 5500, Danmark (Tidligere Hotel Kongebrogaarden)   |
Hotelfaciliteter
Vurderet som nr. 2 ud af 9 hoteller i Middelfart
Timmendorfer Strand
1 anmeldelse
6 nyttige stemmer 6 nyttige stemmer
“5 stjerner en total misforståelse...”
3 af 5 stjerner Anmeldt 12 september 2011

Efter en lang køretur fra Tyskland, - spontan besluttede vi os for Kongebrogården. I receptionen blev vi pænt modtaget, - vi spurgte om køkkenet endnu var åbent, og fik at vide: i restauranten er alt optaget, men ellers åbent til kl. 21. (kun få borde og alle 4-personers borde besat af 2 personer. Passer overhovedet ikke til kapaciteten), men vi var velkommen til at spise i baren eller foyeren. Var også i iorden, blot kunne vi ikke bestille fra spisekortet, kun småting fra barsedlen, selvom klokken kun var 20. Meget utilfredsstillende, da vi var sulten. Personalet var meget uopmærksom, - kikkede formeligt i gulvet hver gang de gik forbi.
Mangler i værelse nr 4: over spejlet manglede simpelthen lysstofrøret. Dørhåndtaget i døren til balkonen ville falde af ved næste åbning. Ingen tyske programmer i fjernsynet.
Dette hotel vælger vi ikke mere.
Som dansker bosiddende i Tyskland er jeg og min samleverske, der selv ejer hotel og flere restauranter total skuffet.
Stedet kender vi fra før det brændte, og derfor var det eneste positive: udsigten og det fuldendte morgenmadstilbud.

• Overnattede September 2011, rejste som et par

• Placering
    4 af 5 stjerner
    4 af 5 stjerner
    4,5 af 5 stjerner
Tip fra rejsende hjælper dig med at vælge det rette værelse.   Værelsestip (7)
Dato | Vurdering
30 anmeldelser af hoteller
Anmeldelser i 36 byer Anmeldelser i 36 byer
79 nyttige stemmer 79 nyttige stemmer
4 af 5 stjerner Anmeldt 12 september 2011

Det er det nye personale, som har løftet Kongebrogården til noget nær de 5 stjerner, som de nye ejere mener, at deres 4-stjernede erhvervelse bør have.

Alle vi mødte var både professionelle, smilende og imødekommende, hvilket desværre ikke så ofte er tilfældet på danske hoteller, selv i de højere kategorier.

Selv om der formentlig er brugt meget store beløb på at hæve standarden af hotellet, så er 5-stjernede værelser altså ikke så små, at en voksen skandinav støder imod kanter og vægge på badeværelset.

Men er man først kommet helskindet i sin elevationsseng, så ligger man altså rigtig godt, stjerner eller ej.

Og så er det vidunderligt med en konsekvent ikke-ryger politik i hele hotellet.

• Overnattede September 2011, rejste som et par
3 anmeldelser 3 anmeldelser
Anmeldelser i 2 byer Anmeldelser i 2 byer
1 nyttig stemme 1 nyttig stemme
5 af 5 stjerner Anmeldt 25 august 2011

Alt virkelige 100 % jeg havde givet min dejlige mand et goumet ophold og hold da op for en 6 retter middag med udsøgte vine 6 stjerner til alt personale -den kvindelige tjener var perfekt.. Tak for et perfekt ophold

• Overnattede Maj 2011, rejste som et par
3 anmeldelser af hoteller
Anmeldelser i 7 byer Anmeldelser i 7 byer
11 nyttige stemmer 11 nyttige stemmer
4 af 5 stjerner Anmeldt 16 august 2011 fra mobile enheder

Jeg har flere gange både boet og spist på Kongebrogaarden og spist hos nemmad.nu og har oplevet god kvalitet hver gang. Jeg kan ikke nikke genkendende til at pizzaerne eller maden skulle være dårlig. Tværtimod synes jeg at pizzaerne ligger meget tæt op af italienske pizzaer, som ganske rigtigt er tyndere end de varianter vi er vant til i Danmark. At prisen er lidt høj i forhold til mængden er jeg til gengæld enig i, men det er måske prisen for fantastisk beliggenhed.

På selve Kongebrogaardens køkken og service har jeg intet at udsætte. Venligheden er i top, maden er rigtig god og tjenerne kan huske hvilken vin jeg kunne lide sidst, selvom jeg ikke kommer der så ofte.

Afslutningsvis skal de nævnes at Kongebrogaarden gik konkurs i 2010 og er blevet overtaget af Comwell, og at jeg ikke har været på besøg siden da.

• Overnattede September 2010
    • 4 af 5 stjerner Værdi
    • 5 af 5 stjerner Sted
    • 4 af 5 stjerner Værelser
    • 5 af 5 stjerner Renlighed
Var denne anmeldelse nyttig? Ja 1

Har du været i Comwell Kongebrogaarden? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Comwell Kongebrogaarden

Adresse: Kongebrovej 63, Middelfart 5500, Danmark (Tidligere Hotel Kongebrogaarden)
Beliggenhed: Danmark > Fyn og Øer > Middelfart
Faciliteter:
Forretningscenter med internetadgang Gratis parkering Restaurant Spa
Hotelstil:
Vurderet som nr. 2 ud af 9 hoteller i Middelfart
Prisklasse (pr. overnatning): 772 kr. - 1.692 kr.
Hotelklasse:5 stjerner — Comwell Kongebrogaarden 5*
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Hotels.com, Booking.com, Travelocity, Expedia, Priceline, BookingOdigeoWL og Tingo, så du med ro i sindet kan reservere på Comwell Kongebrogaarden. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.

Hvis du ejer eller bestyrer Comwell Kongebrogaarden, kan du registrere dig nu for at få adgang til gratis værktøjer, der kan forbedre din registrerede enhed, tiltrække nye anmeldelser og svare anmeldere.