Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors websted eventuelt ikke korrekt.
Vi understøtter følgende browsere:

“Godt og Hyggeligt” 4 af 5 stjerner
Anmeldelse af Hotel Sovestro

Bedste priser for dit ophold
Angiv datoer for at se de bedste priser
Indtjekning dd/mm/yyyy Udtjekning dd/mm/yyyy
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsteder
og 7 websteder mere!
Du har tilføjet Hotel Sovestro til Gemte s.
Hotel Sovestro
3 anmeldelser 3 anmeldelser
Anmeldelser i 3 byer Anmeldelser i 3 byer
“Godt og Hyggeligt”
4 af 5 stjerner Anmeldt 9 september 2012

Vi tilbragte en uge på dette hotel og oplevede en god varm atmosfære. Vi følte os meget velkomne, med et meget venligt og imødekommende personale.
Vores værelse var en god størrelse for vores familie på to voksne og et barn på 4. Vi var også heldige at have en lille terrasse med udsigt til poolen.
Poolen var perfekt til vores datter på 4år. Specielt den lille børnepool der var i forbindelse med hoved poolen.
Personalet var som sagt meget imødekommende og hjælpsomme.
Det eneste der gør at vi ikke giver højeste karakter er at morgenmaden var lidt kedelig, dog en mindre detalje. Det kunne være godt med friskbagte brød og frisk skåret frugt når man nu har så dejlige råvarer i Italien.
Det samme med bar menuen ved poolen. De sandwich man kunne få ville have været gode, hvis man gjorde lidt mere ud af dem.Det var lidt kedeligt kun at få to skiver brød og et stykke skinke imellem.
Hotellets beliggenhed var perfekt i forhold til at komme rundt i Toscana.

• Overnattede August 2012, rejste med familie
    • 4 af 5 stjerner Værdi
    • 5 af 5 stjerner Sted
    • 4 af 5 stjerner Søvnkvalitet
    • 5 af 5 stjerner Værelser
    • 5 af 5 stjerner Renlighed
    • 5 af 5 stjerner Service
Var denne anmeldelse nyttig? Ja
sovestro, Proprietario hos Hotel Sovestro, svarede på denne anmeldelse, 13 oktober 2012
Kære kunder,
mange tak for Deres venlige gennemgang, og vi er glade for, at du havde en dejlig ferie med os med din familie ..
Vi er meget glade for, at du har nydt vores hotel og vores tjenester
ked af, hvis noget ikke 'været til din smag, men vi håber at forbedre mere og mere' ..

Vi håber at se dig igen i San Gimignano som vores værdsatte kunder,

venlig hilsen
Familien Failli
Skriv en anmeldelse

431 anmeldelser fra rejsende

Se anmeldelser for
Oversigt over vurderinger
  • Placering
    5 af 5 stjerner
Tip fra rejsende hjælper dig med at vælge det rette værelse.   Værelsestip
Dato | Vurdering
Tisvildeleje
1 anmeldelse
1 nyttig stemme 1 nyttig stemme
5 af 5 stjerner Anmeldt 13 juli 2011

Vi var der for anden gang, og vi blev ikke skuffede. Herligt hotel med perfekt placering for udlugter i Toscana. Dejlige værelser, god behandling og fantastisk restaurant.

Værelsestip: værelse 51 er super. Dejlig altan med udsigt over det fantastsiek Toscana landskab
Vis flere værelsestip
  • Overnattede Juli 2011, rejste som et par
    • 5 af 5 stjerner Værdi
    • 5 af 5 stjerner Søvnkvalitet
    • 5 af 5 stjerner Renlighed
    • 5 af 5 stjerner Service
Var denne anmeldelse nyttig? Ja 1
sovestro, Responsabile reception hos Hotel Sovestro, svarede på denne anmeldelse, 18 august 2011
Mange tak for din pæne anmeldelse om vores hotel og restaurant, og vi er glade for, at du har nydt din ferie her hos os.
Jeg er ked af, hvis jeg svarer på engelsk, men jeg taler ikke dit sprog.

Vi håber at kunne byde dig velkommen igen i fremtiden ....

venlig hilsen
modtagelsen
laura
x Family Failli
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
dd/mm/yyyy dd/mm/yyyy
Pris på din overnatning

Har du været i Hotel Sovestro? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Hotel Sovestro

Adresse: Localita Sovestro 63, 53037 San Gimignano, Italien
Beliggenhed: Italien > Toscana > Province of Siena > San Gimignano
Faciliteter:
Fitnesscenter Gratis morgenmad Gratis parkering Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Restaurant Swimmingpool Kørestolsadgang
Hotelstil:
Nr. 2 romantisk hotel i San Gimignano
Nr. 2 familiehotel i San Gimignano
Prisklasse (pr. overnatning): 653 kr. - 1.106 kr.
Hotelklasse:3 stjerner — Hotel Sovestro 3*
Antal værelser: 40
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Expedia, Booking.com, Hotels.com, HostelWorld og TripOnline SA, så du med ro i sindet kan reservere på Hotel Sovestro. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Sovestro Hotel San Gimignano

Hvis du ejer eller bestyrer Hotel Sovestro, kan du registrere dig nu for at få adgang til gratis værktøjer, der kan forbedre din registrerede enhed, tiltrække nye anmeldelser og svare anmeldere.