Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Gode pizzaer”
Anmeldelse af Alguer Mia

Alguer Mia
nr. 51 af 363 Restauranter i Alghero
Udmærkelsescertifikatet
Prisklasse: 69 kr. - 206 kr.
Flere restaurantoplysninger
Restaurantoplysninger
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Anmeldt 25. august 2014 fra mobile enheder

Super gode pizzaer, bagt i stenovn og yderste velsmagende, mange varianter at vælge imellem. Vi var her 2 gange, første gang valgte vi steak, men det skal de holde sig fra. Masser af gode fiskeretter og gode vine, rimelige priser og venligt personale.

Tak, TonyDegnHansen
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldelser (978)
Medlemsvurdering
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog
  • Flere sprog

10-14 af 978 anmeldelser

Anmeldt 12. august 2014 fra mobile enheder

Vi sad på den lille terrasse foran restauranten, som havde en hyggelig stemning, dog uden udsigt. Vi bestilte tomatsalat, ost, husets vin og sea rice, som var rigtig godt. Glad og venlig betjening

Tak, 38kristianj
Anmeldt 5. august 2014

Autentisk lokalt køkken. Fremragende fiske- og skaldyrsretter. De bedste pizzaer fra træfyret ovn. Super betjening

Dato for besøg: august 2014
Tak, cosedis
Anmeldt 11. maj 2014

Spiste her to gange. De lækreste pizzaer - lækker tynd sprød bund. Prøv den med sardisk pølse og kartofler. Meget billig: pizza, 1/2 l vin, kaffe og grappa 12€. Vær opmærksom på at prisen for frisk fisk fra montren er pr 50 gr. Vi betalte 93€ for tre personer. Lækkert men dyrt.
Gør som de lokale - vælg pizzaen.

Dato for besøg: april 2014
Tak, Christian H
Anmeldt 29. juli 2013

Dejlig autentisk sardisk køkken, med velsmagende fiskeretter, oste, kødretter og pastaretter. Flere blandt personalet taler udemærket engelsk, hvilket er sjældent. Stedet er meget populært blandt italienere, så en autentisk stemning opleves efter 21.30.

Anbefales at reservere bord fredage, lørdage og søndage.
Bemærk at der ligges 10% på regningen hvis man sidder inden for og spiser ( hvilket er meget normalt) 15% hvis man sidder udenfor!

Dato for besøg: juli 2013
2  Tak, Emilia K

Rejsende, der kiggede på Alguer Mia, kiggede også på

Alghero, Province of Sassari

Har du været i Alguer Mia? Fortæl om dine oplevelser!

Skriv en anmeldelse Tilføj billeder

Ejere: Hvad er jeres holdning til sagen?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering
Indtægter påvirker de oplevelser, der er fremhævede på denne side, få flere oplysninger.