Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors websted eventuelt ikke korrekt.
Vi understøtter følgende browsere:

2 anmeldelser
2 nyttige stemmer 2 nyttige stemmer
“Super lækkert”
5 af 5 stjerner Anmeldt 29 september 2010

Lækker HJEMMELAVET mad - det er en fornøjelse hver gang vi henter mad fra Martins - og det er sket en del gange nu :-)

• 5 af 5 stjerner Værdi

9 anmeldelser 9 anmeldelser
6 anmeldelser af restauranter
Anmeldelser i 7 byer Anmeldelser i 7 byer
10 nyttige stemmer 10 nyttige stemmer
“Dansk når det er bedst...”
5 af 5 stjerner Anmeldt 23 september 2010

Efter at have spist hos Martin´s flere gange på den sidste uge, må Jeg sige, at det er sjældent Jeg har været så tilfreds.
Martin´s har et lille men meget alsidigt menukort, som rammer alles ganer. Alt hvad de servere, er lavet fra bundet og med de absolut de lækreste råvare.
Lige når man kommer ind, bliver man mødt af disken, som strækker sig i hele forretningens dybde, inde i glasmontrene ligger højrebsfilet og gammel dansk kamsteg side om side og man kan ikke undgå at blive lækkersulten.
Martins moderne indrettede lokale kan rumme ca. 25 spisende gæster, mens man sidder og venter kan man læse i det nyeste nummer af Gastro eller kigge på de lækre delikatesser som Martin´s er fyldt med.
Martin´s indretning med lækre delikatesser og den åbne tilberedening af maden, giver en stemning af kvalitet til fingerspidserne.
Martin´s som ligger lige uden for centrum af Holbæk, men det er turen værd.
Mine favoritter hos Martin´s er: Højrebsfilet med hjemmelavet bearnaise og Rosmarin burger med håndskåret pommes frites og hjemmerørt Remulade. Hvis man kigger forbi onsdag, skal man vælge Stegt flæsk med persillesovs.
Jeg takker for lækker lækker mad, i en hård uge på barselsgangen. I var dagens to højdepunkter.

• 5 af 5 stjerner Værdi
    • 4 af 5 stjerner Stemning
    • 5 af 5 stjerner Service
    • 5 af 5 stjerner Mad
Var denne anmeldelse nyttig? Ja 4

Rejsende, der kiggede på Martin`s, kiggede også på

Holbæk, Holbaek Municipality

Har du været i Martin`s? Fortæl om dine oplevelser!

Hvis du ejer eller bestyrer Martin`s, kan du registrere dig nu for at få adgang til gratis værktøjer, der kan forbedre din registrerede enhed, tiltrække nye anmeldelser og svare anmeldere.