Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Alt alt for dyr og dårlig !”
Anmeldelse af The Boathouse Restaurant

The Boathouse Restaurant
Reservér bord
tir. 19.3
20:00
Udmærkelsescertifikatet
Prisklasse: 137 kr. - 685 kr.
Køkkener: Fransk, Thai
Flere restaurantoplysninger
Restaurantoplysninger
Velegnet til: Lokalt køkken, Særlige lejligheder, Store grupper, Romantisk, Forretningsmøder
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Morgenmad, Frokost, Levering, Reservationer
Anmeldt 4. februar 2015 fra mobile enheder

Når man tager sig betalt som en Michelin restaurant, skal man også levere den kvalitet og service - det gør de ikke!
Vi spiste nytårs middag på restauranten og blev meget meget skuffet.
Vi er måske i Danmark "forkælede" med nogen af de bedste restauranter i verden, og vi kan nok ikke forvente det samme på en turist ø Thailand, men prisen burde jo også være lavere i Thailand, men som sagt betalte vi det samme som på en Dansk Michelin restaurant - og fik absolut ikke det vi betalte for !
Ud over en dårlig servering var råvarerne ganske simpelt for ringe, og tilberedningen helt enkelt dårlig.

2  Tak, Carsten S
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldelser (1.782)
Medlemsvurdering
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog
  • Flere sprog

22-26 af 1.782 anmeldelser

Anmeldt 28. januar 2015 fra mobile enheder

Vi har lige været boet på boathouse i kata Beach og det har bare været en skøn ferie. Alle der arbejder der, er bare så sæde og hjælpsomme. Hotellet er virkelig lækkert og meget rent. Det ligger perfekt på stranden.
Vi takker for en skøn ferie ❤️
Tina og Jannek Christensen
Danmark 😊

Tak, 311TinaC311
Anmeldt 12. december 2014 fra mobile enheder

Øv øv. Vi har været her non gange efterhånden, hvor det altid har været virkelig godt. Bl.a.sidste år, hvor det var en gastronomisk oplevelse på højt plan.
I år ankom vi med de samme høje forventninger. Men blev slemt skuffede.
Vores forretter som var foie gras med andebryst og svampefrikasse, var trist anrettet, og smagte ikke af noget. Hovedretterne: den ene af os fik risotto, uden smag, og som mest lignede ris, hvor vandet ikke var hældt fra. Til gengæld kan de lave thaimad.... Den anden fik klassikeren Chicken Cashewnuts, som var lige i skabet😀. Den bedste jeg nogensinde har fået. 5 ⭐️for den.
5 ⭐️for super venlige og topprofessionel betjening.
5⭐️for god vin, fantastisk beliggenhed og god atmosfære.
5⭐️for fantastisk Irish Coffee
Desværre trækker maden ned, da der mangler det sidste touch af detaljer. Og priserne er stadig de samme, de er ikke gået ned. Desværre hænger pris og kvalitet ikke længere sammen.

Tak, ILarsen2014
Anmeldt 10. marts 2014

Direkte på Kata strand. Hvis man vil have plads direkte ved starden anbefales det at reserverer bord. Stedet var tidligere ejet af Mon Tris men ikke længere. Der serveres international, Fransk samt Thai. Der blev serveret snack og en lille gratis forret, super fint.
Til forret fik vi dybstegte rejer (Goong Saroong: Deep-fried prawns wrapped with angel hair & sweet chili sauce)samt Tuna Carpaccio )Organic salad, shaved Parmesan and extra virgin olive oil), begge dele var meget delikate og velsmagende. Til hovedret fik vi Fettuccini Arrabiata (Tomato sauce flavoured with basil, chili & crushed garlic), den var ikke særlig vellykket, der manglede balance i smagen, den smagte surt. Den anden hovedret var Massaman Gai (Slow-cooked Australien lam in Massaman curry with shallots, cashew nuts and potatoes), denne ret var OK i smagen, men til 800 b, var 4 små stykker lam for lidt og der manglende nødder og et par andre grøntsager havde klædt retten.
Vi drak en flaske hvidvin, den kostede 100 dkk kroner mere end andre steder!
Dog alt i alt en god oplevelse men som sagt for dyr.

Dato for besøg: marts 2014
    • Værdi
    • Stemning
    • Service
    • Mad
Tak, 589trinem
Anmeldt 13. februar 2014

En gastronomisk oplevelse i pragtfulde omgivelser helt ud til stranden. Thailandsk vin. En fornøjelse.

Dato for besøg: februar 2014
1  Tak, K_re_M_13

Rejsende, der kiggede på The Boathouse Restaurant, kiggede også på

Har du været i The Boathouse Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!

Skriv en anmeldelse Tilføj billeder

Ejere: Hvad er jeres holdning til sagen?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering
Indtægter påvirker de oplevelser, der er fremhævede på denne side, få flere oplysninger.