Jeg ville ønske, jeg kunne sige, at jeg aldrig har råbte på en restaurant manager eller værtinde, og indtil 8 : 55 i går aftes, var sandt. Desværre er dette helt forandret på omkring 8 : 56:00. Så, her er historien om, hvorfor de aldrig...bør gå til denne restaurant:
Jeg lavede en reservation på Benihana i Concord via åbne Bord ca. 3 eller 4 uger siden. Da vi var en gruppe på 8 der ankommer på en lørdag aften, jeg ønskede at give den restaurant rigelig lægger mærke til det. Spol frem til sidste nat, i vores gruppe checkede ind med værtinden på 7 : 10 for vores 7 : 15. Restauranten var fyldt og de fortalte os, at de var deres 6 pladser : 30 reservationer. Ingen bekymringer. De gav os en af deres ringe til buzzere, og vi ventede. Bare for at se hvordan tingene var kommet sammen, jeg tjekkede ind i receptionen om hver 15. minut, give og tage. Hver gang jeg fik at vide, at der var stadig 2 eller 3 grupper foran os. Til sidst kl. 8 : 55 jeg gik tilbage til receptionen for 117. gang og lad dem vide, at vi havde ventet i en time og 40 - fem minutter på vores 7 : 15. Det er da værtinden sagde: "hele din gruppe fik ikke her, indtil 8 : 36 " . Jeg er ked af - - hvad! ? ! Da jeg mindede hende om, at hele vores gruppe havde været der siden 7 : 10 og, jeg havde kontrolleret med hver 15 minutter eller deromkring, hendes svar var: "du har aldrig undersøgt med mig " (bonus: hun sagde det i en " ikke mit problem " tone) , aaannnd det var det øjeblik jeg eksploderede.
Nu lederen var der (jeg havde allerede talt med ham et par gange på den sporadiske receptionen check - ins) , og alt, hvad han kunne gøre var at beklage overstrømmende. Jeg spurgte ham om det var almindeligt for hans medarbejdere til at tage nul sig et ansvar og slynge holdning under disse omstændigheder. Igen, når vi ser ensomt rustent skilt udenfor jernporten, han undskyldte og sagde, at han helt havde forstået. Og det var det.
Her er et par tips til driften af Benihana jeg gerne vil videregive Concord. 1 Den pågældende værtinde enten har brug for at blive omskolet, så lad gå eller igennem en situation, hvor hun ikke er til at interagere med kunder, siger som en opvaskemaskine. 2 Til manageren, undskyldninger tag kun så langt med boo - boos i den størrelsesorden. En runde drinks? Gratis forretter med middag? Forsikrede os vi får bordet ved siden. . . Noget? ? ? NOGET? ? ?
Nu til de af jer der stadig at læse denne anmeldelse, så er her er et forslag. I stedet for at spilde din tid på Benihana, gøre, hvad vi gjorde, og gå hen over parkeringspladsen på den påstand-sweater. Det er ikke noget fancy, men de vil tage sig af dig. Åh, og hvis du lade dem vide du er der, på grund af, hvor gæster bliver behandlet på Benihana, de klarer dig som en kongelig. Som det viser sig, at de har modtaget mange stamkunder der har haft lignende oplevelser.Mere