Hotellet annonceres som 5 stjerner på deres hjemmeside og 4 stjerner på jet 2 / trip advisor. Hotellet er bestemt ikke nogen af disse. Selve hotellet & grunde er dejlige og er blevet renoveret godt til god smag, men der er alvorlige problemer, der skal tages fat på, for at det efter min mening er en 4/5 stjerne. Maden på buffeten var et meget dårligt udvalg og meget gennemsnitlig i smagen. Tjenesten til drinks og rydning af brugte tallerkener var meget langsom eller ikke-eksisterende. Vi blev kun tilbudt kaffe én gang med morgenmad i hele vores ophold. Vi besluttede faktisk at spise ude de fleste frokosttider og aftener, selvom vi var på en altomfattende pakke, da vi var så skuffede over udvalget og kvaliteten af den tilgængelige mad. Hotellet er annonceret med en buffet og 2 al - a - carte restauranter. . . en al - a - carte restaurant skal du betale for (som ikke annonceres nogen steder), og den anden er næsten umulig at få reserveret på, da den er lukket søndage og mandage og åbenbart reserveret på forhånd af gæster. Drikkevarer menuen er dårlig for alt - inklusive, for eksempel på alt - inklusive pakken kunne du få en citron Daquri, men skulle betale for jordbær Daquri. . . hvordan giver det overhovedet mening? Sikkert er prisen for citron- eller jordbærsmag den samme? 'Coca - cola', 'sprite' og 'fanta' var ikke ordentlige mærker, medmindre det var i restauranten, hvor det blev serveret på flaske. Læskedrikkene smagte mere som supermarkeds egne - mærke spin-offs. . . ikke hvad du ville forvente i et 4/5-stjernet hotel. Barpersonalet var også utroligt uhøfligt. Ved flere lejligheder ventede vi i baren for at bestille en drink, og personalet ignorerede os bare direkte, mens de gjorde noget andet - selv et lille "hej, jeg vil være med dig om et øjeblik" ville have været fint, men det gjorde de. 't engang anerkender os, og der var et tidspunkt, hvor vi havde ventet tålmodigt i over 10 minutter, så serverede barmanden en anden gæst, der var ankommet til baren efter os. Den første dag omkring poolen var fantastisk (en torsdag), der var masser af solsenge til rådighed. Den følgende dag og i weekenden var dog latterligt - det var tydeligt, at hotellet havde taget flere gæster i weekenden, og der var ikke nok liggestole og parasoller til antallet af gæster der. Dette var også skuffende, da der var masser af liggestole til rådighed på den 2. pool, men disse var kun tilgængelige for "niveau"-gæster, hvilket er en "opgraderet" alt inklusive pakke - men i virkeligheden fik de alt, hvad jeg ville forvente på en normal all inclusive-pakke. inklusiv pakke (dvs. en meget større drinksmenu), og jeg er virkelig skuffet over de penge, denne ferie kostede, ikke engang at være på en normal alt inklusive pakke, eller at bruge alle faciliteterne på hotellet. Der er tydeligvis ikke personale nok på dette hotel til at klare efterspørgslen, de har brug for mere barpersonale og tjenere i restauranten til at begynde med, og på et 4/5-stjernet hotel ville jeg forvente en service til at bestille drinks omkring poolen, der skal bringes til dig, det er det, der gør forskellen fra et 3-stjernet. Samlet set er vi skuffede over vores erfaring - vi betalte mere, end vi ønskede, og troede, at hotellet ville være førsteklasses, men det har virkelig mange forbedringer at gøre for at være det hotel, det gør sig selv til.…
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.