Dette er et dejligt sted at bo, naturskøn, behagelig, fantastisk strand, gode grundlæggende faciliteter, som man kunne forvente af en all inclusive-udvej. Personalet er høfligt og imødekommende, men begrænset i deres evne til at gøre noget uden for, hvad ledelsen har foreskrevet. Maden er OK, der er masser af variationer uden at noget er for eventyrligt, masser af pasta og smukke pizzaer ved frokosttid. Der er en lang gåtur ned ad mange trin fra lobbyen og restaurantområdet til poolen og stranden, nogle af værelserne er langs denne sti, men mange er op over lobbyområdet og ved auditoriet. Auditoriet er, hvor mange af forestillingerne og underholdningen afholdes, men det er også, hvor 'Bravo Club' øver deres shows, i vores tilfælde indtil kl. 02.00 på fuldt volumen, indtil jeg gik ned for at klage og måtte vække vagt person i receptionen, der overraskende kunne sove gennem din (i modsætning til mange andre, der råbte fra deres balkoner, men ikke kunne høres over generalprøven). Da jeg klagede den næste dag fik jeg at vide, at de var ked af, og at det ikke ville ske igen, men den følgende uge skete det samme, men på et lidt lavere volumen! WiFi - at betale for WiFi i denne dag og alder er i sig selv dårlig, men at betale 10 € pr. Person for at logge på en enhed ad gangen om ugen er ting fra årtusindskiftet, men kvaliteten af WiFi er så dårlig, det er ubrugelig i de fleste områder bortset fra lobbyen, hvor det næsten fungerer, så længe ikke mere end ca. 20 personer bruger den. Administrationsgebyr for alt, og der er intet, som personalet kan gøre ved det, 10% provision for at få dine egne penge, selv gennem et betalingskort, lokale drinks er inkluderet i alt inklusive, men du er meget begrænset i variation og kun en meget liste af lokalt opfandt cocktails lavet med de billigste ingredienser er inkluderet noget ekstra 5 € hver. Dette er grunden til, at det er en hård anmeldelse at skrive, placering, pool, værelser og strand er alle smukke, og du kan ikke bebrejde personalet, da de er nyttige, men tydeligt begrænsede de politikker, der håndhæves af ledelsen, som er forældede og designet til at presse alle krone ud af hver gæst ser ud til at være nul kundefokus.…