Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Visningen af bookingtilbud for hver ejendom tager højde for den kompensation, som vi har modtaget fra vores partnere. De viste priser kan variere afhængigt af værelsestyper. De viste priser er de lavest tilgængelige, svarende til den billigste værelsestype, der er til rådighed, og som leveres fra vores partnere på tidspunktet for brugerens søgning.

Red Lion Hotel Houston Intercontinental Airport

avatar-imageavatar-imageavatar-image
Billeder fra rejsende (119)
Værelse og suite (29)
Spisesal (24)

Vis priser for dine rejsedatoer

Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.

Om

Nr.104 af 538hoteller i Houston
Sted
Renlighed
Service
Værdi

Red Lion Hotel Houston Intercontinental Airport er et perfekt valg for rejsende, der besøger Houston. Det tilbyder mange nyttige faciliteter, der er designet til at give dig det bedst mulige ophold.

Værelserne har fladskærms-tv, aircondition og køleskab, og der er mulighed for at komme online, da der er gratis wi-fi, hvilket giver dig mulighed for nemt at slappe af og lade op.

Red Lion Hotel Houston Intercontinental Airport har reception, der er åben døgnet rundt, roomservice og kuffertopbevaring. Som en værdsat gæst på Park Inn Houston North Hotel kan du også nyde godt af pool og morgenmad på stedet. Gæster, som ankommer i bil, har adgang til gratis parkering.

Hvis du kan lide pubber, ligger Park Inn Houston North Hotel i nærheden af DEN. Drink Eat Network og Vino.

Nyd dit ophold i Houston!

Læs mere
Foreslå ændringer til forbedring af det, vi viser.Forbedr denne registrering
Stedets faciliteter
Gratis parkering
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Pool
Fitnesscenter
Bar/lounge
Gratis ophold for børn
Gratis transport til/fra lufthavn
Forretningscenter med internetadgang
Offentlig betalingsparkering på området
Parkering
Wi-fi
Udendørs pool
Restaurant
Mulighed for morgenmad
Morgenmadsbuffet
Morgenmad på værelset
Gratis bus- eller taxatjeneste
Transport til/fra lufthavn
Bustransport
Konferencefaciliteter
Selskabslokale
Mødelokaler
Kuffertopbevaring
Dagligvarebutik
Gavebutik
Avis
Hotel, hvor rygning ikke er tilladt
Butikker
Hæveautomat på området
Døgnåben reception
Renseri
Vaskeri
Selvbetjent vaskeri
Vis flere
Værelsesfaciliteter
Aircondition
Rengøring
Roomservice
Sikkert
Mikroovn
Køleskab
Fladskærms-tv
Værelsestyper
Værelser, hvor rygning ikke er tilladt
Suiter
Familieværelser
Værd at vide
HOTELKLASSE
3,0 af 5 stjerner
HOTELSTIL
Mellemklasse
Stille
Sprog, der tales
Engelsk, Spansk

Placering

500 N Sam Houston Pkwy E, Houston, TX 77060-4002
Red Lion Hotel Houston Intercontinental Airport
770anmeldelser7spørgsmål og svar0værelsestip

Anmeldelser
Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Tripadvisors tilgang til anmeldelser
Alle Tripadvisor-anmeldelser går igennem et automatisk sporingssystem, før de bliver offentliggjort, for at indsamle oplysninger med henblik på at besvare følgende spørgsmål: hvordan, hvad, hvor og hvornår. Hvis systemet registrerer noget, der potentielt er i modstrid med vores retningslinjer for fællesskabet, offentliggøres anmeldelsen ikke.
Når systemet registrerer et problem, kan en anmeldelse automatisk afvises, sendes til validering hos anmelderen eller manuelt gennemgås af vores team af indholdsspecialister, der arbejder døgnet rundt for at opretholde kvaliteten af anmeldelserne på vores website.
Vores team kontrollerer alle anmeldelser på vores website, som vores fællesskab mener ikke opfylder vores retningslinjer for fællesskabet.
Få mere at vide om vores anmeldelsespolitik.

Medlemsvurdering
  • 311
  • 194
  • 127
  • 70
  • 68
Tidspunkt på året
Type rejsende
Sprog
  • Mere
Valgte filtre
  • Filtrér
  • Dansk
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
avatar-image
Phil R skrev en anmeldelse d. jan. 2020
Kansas City, Missouri555 bidrag138 nyttige stemmer
Først og fremmest er dette et $ 50 pr. Nat hotel United satte mig i. Men for prisen var det et sted at sove. Plusserne: gratis lufthavnstransport, billig, ren og behagelig seng, restauranterne accepterer flyselskabskoder. Minusserne: morgenmad ikke inkluderet i prisen, ingen tandpasta eller tandbørste tilgængelig, ingen håndsæbe i rummet, morgenmaden var kun ok. Generelt er jeg ikke ked af, at flyselskabet satte mig her, men medmindre jeg har brug for en meget billig mulighed, ville jeg sandsynligvis ikke vælge det igen.
Læs mere
Dato for ophold: januar 2020Rejsetype: Rejste alene
Google
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Nyttig
Videresend
avatar-image
Sharon B skrev en anmeldelse d. jan. 2020
Harlingen, Texas27 bidrag25 nyttige stemmer
Vi boede først på denne ejendom 2 nætter i december 2017, da det var et andet mærke og havde en meget positiv oplevelse. Bemærk: vores ophold er reserveret via ParkSleepFly. com, da vi ledte efter en ejendom tæt på lufthavnen med sikker parkering, til ophold natten før vores rejse og natten til vores tilbagevenden. Vi opholdt sig igen i januar 2019, efter at det var Red Lion branded og fandt det noget mindre af en positiv oplevelse. Vores seneste ophold var januar 2020 - og det vil være vores sidste ophold her. Check-in ved ankomst den første nat var okay, men ikke stor. Vores værelse havde ikke væv (Kleenex). Værelset med de venner, der rejser med os, havde ikke sæbe. Vi var nødt til at anmode ved skrivebordet om disse varer. Se yderligere værelsesnotater nedenfor. Ankom til vores anden nat af opholdet (vores retur fra vores tur) fik vi at vide ved check-in, at et gebyr på $ 50 ville blive anbragt på vores kort for "tilfældigheder" og ville blive fjernet i løbet af et par dage, hvis der ikke var nogen gebyrer ved tilfældigvis. Vi protesterede og sagde, at det ikke havde fundet sted otte nætter før, og det var heller ikke blevet gjort på vores tidligere ophold. Forklaringen var "ny manager". Da vi tjekket ud fra det første overnatning fik vi at vide, at vores morgenmad den følgende morgen ville være gratis (som det havde været ved 2017 og 2019 ophold, og blev angivet i deres ParkSleepFly-annonce). Vi havde ikke fået billetter til morgenmaden under check-in, og da vi gik til skrivebordet om morgenen fik vi at vide, at de ikke gør det længere, men hun gik med til at dække det. Restaurant på stedet: der var ingen andre gæster i restauranten natten vi først ankom og gik der til middag, og den forkortede menu var en skuffelse, ligesom madens kvalitet var. Morgenbuffet var en enorm skuffelse (pølsekage var ligesom jerky) og ingen frugtindstillinger. Den første kop kaffe blev hældt, derefter ikke mere tilbudt og ingen server i syne, indtil vi var færdige. Værelser og hoteludseende: Værelserne har brug for nye (rene) tæpper ligesom gange (temmelig oprørende steder). Hvilestolen i vores værelse den anden nat blev slidt og snavset. Den faux læder kontorstol ved skrivebordet blev for det meste skrælmet af sædet. Vi havde en sæbe bar at bruge til både brusebad og håndvask. Vores venner havde igen ingen sæbe i deres værelse. Sengetøj skal udskiftes. Alt om rummet skal opdateres. Det forreste lobbyområde udseende bedrag, hvad vi oplevede med vores værelse dette sidste ophold. Receptionspersonale kunne bruge lidt træning i at skabe en positiv første oplevelse for en ankomst gæst. Må sige, at vi ikke havde nogen problemer med nogen af shuttle-chaufførerne, men de kunne også bruge lidt træning i interaktion med gæster. Vi hørte fra en hotelmedarbejder i restauranten, at ejendommen for nylig er solgt igen, men de vidste ikke, hvad det næste brand ville være. Alt i alt vil vi på vores næste flyvning ud af Houston IAH søge efter en anden ParkSleepFly-ejendom at bo på.
Læs mere
Dato for ophold: januar 2020
Værdi
Værelser
Service
Værelsestip: If your standards are just average this might be acceptable.
Vis flere værelsestip
Google
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Nyttig
Videresend
avatar-image
Yyana N skrev en anmeldelse d. dec. 2019
desoto, United States7 bidrag
Min oplevelse var forfærdelig! Jeg var syg dagen efter, at jeg ankom til min frimurerkonference. Jeg var der i 3 nætter, så jeg fik forkølelse, fordi jeg nysede og hoste som skør non stop. Min næse løb, og jeg havde en bankende hovedpine, så naturligvis tror jeg, at jeg får en forkølelse eller influenza, men når jeg forlader der, og jeg var på vej tilbage til Red Oak, Texas, følte jeg mig bedre. Jeg havde minimal nysen og hoste og ingen løbende næse. Jeg troede, det var underligt, så jeg kiggede på symptomerne på skimmelsvamp, og jeg havde de nøjagtige symptomer og huskede, da det var Houston, dette kan have været et af de hoteller, der oversvømte, og tilsyneladende havde de ikke varme- og kølesystemerne renset ordentligt eller på alt for at slippe af med skimmel, da jeg ikke begyndte at blive syg den næste dag, da jeg tændte for varmen. Hotellet er meget ude af. Jeg siger, at hvis man tager til et af disse hoteller, skal man tage en skimmeldetektor og en af disse luftrengøringsenheder
Læs mere
Dato for ophold: december 2019
Værdi
Service
Søvnkvalitet
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Værelsestip: ask if it has been treated for mold
Vis flere værelsestip
Google
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Nyttig
Videresend
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.
avatar-image
Fattuna2 skrev en anmeldelse d. okt. 2019
senoia, GA, USA9 bidrag10 nyttige stemmer
Personalet er høfligt og høfligt. Det giver jeg dem, men anlægget er kørt ned (der sker en vis renovering på første sal, i det mindste har de revet i stykker). Jeg fandt det underligt, at der ikke var nogen sæbe, og det var yderst irriterende, at jeg fik et værelse omkring så langt væk fra lobbyen som muligt. Det er som en labyrint, der kommer rundt på dette sted. Der var få gæster der, det kunne jeg slet ikke lide. Derudover har du et forretningshotel ved lufthavnen og en bar, der kun serverer øl og vin. Hvordan sker det? For så vidt angår det gode var mit værelse rent, og selvom morgenmaden er skimpy, havde de nogle temmelig forbandede fantastiske morgenmadsburritoer. Jeg mener, de var fantastiske!
Læs mere
Dato for ophold: oktober 2019Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Google
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Nyttig
Videresend
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.
avatar-image
Joëlle S skrev en anmeldelse d. jul. 2019
Brainerd, Minnesota42 bidrag9 nyttige stemmer
Efter en sen nat flyvning tog vi hotel Lufthavnstransport og tjekket ind. Gal arbejder receptionen var venlige og chipper. Hun var effektiv og kontrolleret i en skib fuld af mennesker om få minutter. Vores værelse var rent og støjsvagt. Tjek tid for hotellet er middagstid. . . . . det var meget værdsat efter den sene flyvning.
Læs mere
Dato for ophold: juli 2019
Værdi
Renlighed
Service
Rejsetype: Rejste som par
Google
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Nyttig
Videresend
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.
Forrige
123456
Er dette ikke den rette ejendom for dig?
Der er flere steder at vælge imellem i Houston-området.
OGSÅ KENDT SOM
park inn houston north hotel houston
TIDLIGERE KENDT SOM
Park Inn by Radisson Houston North & Conference Center
PLACERING
USATexasTexas Gulf CoastHouston
ANTAL VÆRELSER
220
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Er dette din Tripadvisor-registrering?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering

RED LION HOTEL HOUSTON INTERCONTINENTAL AIRPORT (TX) - Hotel - anmeldelser - sammenligning af priser - Tripadvisor

Ofte stillede spørgsmål om Red Lion Hotel Houston Intercontinental Airport
Hvilke populære seværdigheder er der i nærheden af Red Lion Hotel Houston Intercontinental Airport?
Blandt de nærliggende seværdigheder er Palacios After Hours (0,4 km) og Intellatutor (0,7 km).
Hvilke faciliteter er der på Red Lion Hotel Houston Intercontinental Airport?
Blandt de mere populære faciliteter er gratis wi-fi, pool og restaurant.
Hvilke værelsesfaciliteter er der på Red Lion Hotel Houston Intercontinental Airport?
Blandt de mest populære værelsesfaciliteter er aircondition, fladskærms-tv og køleskab.
Hvilke muligheder for mad og drikke er der på Red Lion Hotel Houston Intercontinental Airport?
Gæsterne kan få restaurant, lounge og morgenmad under deres ophold.
Er det muligt at parkere på Red Lion Hotel Houston Intercontinental Airport?
Ja, der er gratis parkering og offentlig betalingsparkering på området til rådighed for gæsterne.
Hvilke restauranter er der i nærheden af Red Lion Hotel Houston Intercontinental Airport?
Blandt de bekvemt beliggende restauranter er Super Chicken, Bistro 500 og Los Campesinos Mexican Restaurant.
Er der mulighed for at dyrke motion på Red Lion Hotel Houston Intercontinental Airport?
Ja, gæsterne har adgang til pool og fitnesscenter under deres ophold.
Tilbyder Red Lion Hotel Houston Intercontinental Airport lufthavnstransport?
Ja, Red Lion Hotel Houston Intercontinental Airport tilbyder lufthavnstransport til gæsterne. Vi anbefaler, at du ringer på forhånd for at bekræfte oplysningerne.
Tilbyder Red Lion Hotel Houston Intercontinental Airport transport til/fra lufthavn?
Ja, Red Lion Hotel Houston Intercontinental Airport tilbyder transport til/fra lufthavnen for gæster. Vi anbefaler, at du ringer på forhånd for at bekræfte oplysningerne.
Tilbydes der rengøringsservice på Red Lion Hotel Houston Intercontinental Airport?
Ja, gæsterne tilbydes renseri og vaskeri.
Tilbyder Red Lion Hotel Houston Intercontinental Airport forretningstjenester?
Ja, der tilbydes forretningscenter, mødelokaler og selskabslokale.