Jeg tjekkede ind ret sent efter en reservation som lastminute. com. Hotellet ser imponerende så jeg tænkte, at jeg ville give det en chance. Der var ganske få negative anmeldelser på trip advisor så da jeg checkede ind jeg nævnte, at jeg var bekymret over og jeg ville blive skuffet? Jeg opholdt mig i anneks, som var trætte, gammelt og slidt. Nogle forsøg på en opgradering. Men væggene er så tynde. Ved siden af var der en Labrador og jeg kunne høre det rundt omkring; pyt gøede ved ankomsten på mit værelse det. Jeg er en hund lover, så kunne komme over det. Men det var foruroligende at kunne se gennem nøgleformede til det næste rum og omvendt! . ( Tilstødende værelse) Jeg var meget bevidste om nogen støj jeg gjorde i mit værelse, og jeg bor på hoteller hele tiden. Aftensmaden var dejlig, lidt for dyrt, men behageligt og restaurant-personalet hjælpsomt og behageligt. Men det hele gik ned ad bakke derefter. Jeg blev opkrævet to gange på mit kreditkort og jeg har forsøgt at løse dette problem i 3 uger nu. Hver gang, jeg får at vide, at de er kede af, og at en person er at håndtere det. Faktisk foran huset manager, Sam, lovede i går aftes, ville han tage sig af det med det samme, og bekræfte, at de havde gjort refusion. Da jeg fik ingen telefonopkald, eller sende en e-mail, og kreditkort, havde ikke nogen dokumentation for en kvittering ringede jeg igen i dag at tjekke dette. Jeg havde ringet på 3 gange tidligere, altid at vide " Jeg er ikke bevidste om tilfælde har jeg beskæftiget mig med det, jeg vil ikke tale med nogen, og få dem til at ringe tilbage. . . Men intet". Endnu en gang, fik jeg at vide at bestyreren var ikke til rådighed på et møde, men at de vil jeg henvise til dem, da de vidste, at de havde at gøre med " et par af disse " og det -hændelseshåndtering selv ville ringe tilbage til mig. Intet. Jeg ringede igen og fik et andet opkald -hændelseshåndtering, siger han (Hugh) vidste noget om den sag, kunne ikke hjælpe mig, vidste lederen var beskæftiget os med " et par " af disse og ville få ham til at ringe tilbage til mig. At han ikke kunne hjælpe. Jeg spurgte, om han ville personligt tager ansvaret for at komme tilbage til mig med en opdatering, og alt, hvad han sagde var, at han ville passere mig detaljer om. Jeg informerede det hotel, som jeg ville blive efterladt med intet andet valg end at oplyse min virksomhed og sætte en negativ anmeldelse på trip advisor kreditkort. Der var ingen gad. Som andre anmeldelser har sagt, fantastisk beliggenhed, et bestemt udseende og omgivelser er smukke, men da vi først kom indenfor, wow-faktor stop og uden personale, der bekymrer sig eller tage ansvar, så kan det godt være, du ikke er beskyttet når det går galt. Jeg accepterer, at der fejl, det var ikke problemet. Hvordan du sætter disse ting rigtigt, at det er vigtigt. Og der er sket noget forsøg på at lægge noget lige, eller tage ejerskab , eller har nogen oprejsning. Det er alle ned til mig til at jage.…
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.