Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Visningen af bookingtilbud for hver ejendom tager højde for den kompensation, som vi har modtaget fra vores partnere. De viste priser kan variere afhængigt af værelsestyper. De viste priser er de lavest tilgængelige, svarende til den billigste værelsestype, der er til rådighed, og som leveres fra vores partnere på tidspunktet for brugerens søgning.

Quality Inn Miami Airport

avatar-imageavatar-imageavatar-image
Billeder fra rejsende (400)
360
Panoramabilleder (7)
Værelse og suite (209)

Vis priser for dine rejsedatoer

Choice Privileges-medlemspris er tilgængelig
Direkte hoteltilbud!Klik for at få flere oplysninger.
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.

Om

Nr.127 af 138hoteller i Miami
Sted
Renlighed
Service
Værdi

Quality Inn Miami Airport er et godt valg, når du besøger Miami. Udover en ideel blanding af pris, komfort og bekvemmelighed er der en vifte af faciliteter, der er designet til rejsende som dig.

Værelserne på Quality Inn Miami Airport har fladskærms-tv, køleskab og aircondition, hvilket betyder ekstra komfort og bekvemmelighed, og gæsterne kan komme online med gratis wi-fi.

Reception, der er åben døgnet rundt, kuffertopbevaring og dagligvarebutik er nogle af faciliteterne på hotellet. Pool og morgenmad vil også gøre dit ophold endnu mere særligt. Hvis du kører til Quality Inn Miami Airport, er der gratis parkering.

Mens du er her, så husk at besøge nogle italienske restauranter, som for eksempel Basilico Ristorante, Olive Garden og Iron Side Cafe, der ligger lige i nærheden af Fairfield Inn Miami.

Hvis du er interesseret i at udforske Miami, så prøv at besøge historiske steder, som for eksempel Freedom Tower, Barnacle State Historic Site og Plymouth Congregational Church.

Vi er sikre på at du vil nyde dit ophold på Quality Inn Miami Airport mens du oplever alt, hvad Miami har at byde på.

Læs mere
Foreslå ændringer til forbedring af det, vi viser.Forbedr denne registrering
Stedets faciliteter
Gratis parkering
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Pool
Fitnesscenter
Gratis morgenmad
Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted)
Gratis transport til/fra lufthavn
Forretningscenter med internetadgang
Parkering
Wi-fi
Udendørs pool
Indhegnet pool
Mulighed for morgenmad
Morgenmadsbuffet
Salgsautomat
Gratis bus- eller taxatjeneste
Transport til/fra lufthavn
Bustransport
Kuffertopbevaring
Dagligvarebutik
Hotel, hvor rygning ikke er tilladt
Hæveautomat på området
Døgnåben reception
Vis flere
Værelsesfaciliteter
Aircondition
Skrivebord
Rengøring
Kaffemaskine/elkedel
Mikroovn
Køleskab
Fladskærms-tv
Hårtørrer
Værelsestyper
Værelser, hvor rygning ikke er tilladt
Familieværelser
Værd at vide
HOTELKLASSE
2,0 af 5 stjerner
Sprog, der tales
Engelsk, Spansk
Hotellinks
Særtilbud:Klik for at få flere oplysninger.
1.119anmeldelse77spørgsmål og svar1værelsestip

Anmeldelser
Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Tripadvisors tilgang til anmeldelser
Alle Tripadvisor-anmeldelser går igennem et automatisk sporingssystem, før de bliver offentliggjort, for at indsamle oplysninger med henblik på at besvare følgende spørgsmål: hvordan, hvad, hvor og hvornår. Hvis systemet registrerer noget, der potentielt er i modstrid med vores retningslinjer for fællesskabet, offentliggøres anmeldelsen ikke.
Når systemet registrerer et problem, kan en anmeldelse automatisk afvises, sendes til validering hos anmelderen eller manuelt gennemgås af vores team af indholdsspecialister, der arbejder døgnet rundt for at opretholde kvaliteten af anmeldelserne på vores website.
Vores team kontrollerer alle anmeldelser på vores website, som vores fællesskab mener ikke opfylder vores retningslinjer for fællesskabet.
Få mere at vide om vores anmeldelsespolitik.

Medlemsvurdering
  • 105
  • 330
  • 334
  • 157
  • 193
Tidspunkt på året
Type rejsende
Sprog
  • Mere
Valgte filtre
  • Filtrér
  • Dansk
avatar-image
Toft83 skrev en anmeldelse d. okt. 2017
København, Danmark16 bidrag6 nyttige stemmer
Du bor i et værelse med meget larm, både fra vejen og fly.. slidt badeværelse og gulvtæppe. Det er meget langt væk fra alting også lufthavnen. Shuttlen afgår kun på hele timer, hvilket gjorde jeg næsten ventede halvanden time i lufthavnen. Der er ikke styr på særligt meget og det virker meget nedslidt. Morgenmaden er meget kage. Personalet var venligt men kan ikke yde nogen service. De trak mig for en ekstra nat plus 40 dollars jeg aldrig fik igen, på trods af de sagde jeg ville. Hvis jeg mod alt forventning skulle komme igen, vil jeg være mere opmærksom på at klage mens jeg er der, for de gider ikke svare på dine henvendelser efter du er tjekket ud. Måske ok for en enkelt nat men ikke i længere tid. Prøvede at annullere min bestilling men der var intet at gøre, så jeg fast da jeg ikke havde råd til at booke et andet sted. Virkelig trælst, da jeg havde set frem til at bo et godt sted og have en god tur.
Læs mere
Dato for ophold: juni 2017
Værdi
Service
Søvnkvalitet
Rejsetype: Rejste alene
Værelsestip: stay another place
Vis flere værelsestip
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Nyttig
Videresend
avatar-image
Toft83 skrev en anmeldelse d. jul. 2017
København, Danmark16 bidrag6 nyttige stemmer
Det er ingen underdrivelse at sige dette er min absolutte værste hoteloplevelse nogensinde. Jeg er ikke typen, der normalt gider at bruge tid på at klage over den slags, men dette sted har virkelig bragt mit pis i kog over den manglende forståelse og service. Derfor den ironiske overskrift. Jeg var desværre for dum at booke dette hotel til hele min tur i Miami og det endte med at lægge en kæmpedæmper på min tur ikke mindst på grund af alt det efterspil, der har været. Der var intet jeg kunne gøre for at ændre reservationen og var derfor nødsaget til at blive her og det endte da også med, de tog for en ekstra nat oven i hatten. Jeg har medkalkuleret alle egne fejl og har også stadig tvivl om visse ting men da hotellet så pure nægter at ville tale med een efter man er tjekket ud og endda udstiller een på de sociale medier med ens personlige mails og oplysninger, finder jeg det passende at give dem en dårlig anmeldelse på denne uafhængige side. Der er masser af ting at klage over og kan se nu jeg skulle have gjort det, mens jeg var der, da hotellet ikke ønsker dialog af nogen form efter man er tjekket ud. Jeg kører ikke bil i udlandet, min uber og lyft virker ikke og er derfor afhængig af det offentlige og det gjorde jeg måtte bruge oceaner af tid på at vente på busser og metro samt transport. Du kan næsten ikke komme længere væk fra sights og byen, når du bor på dette hotel. Lavede først jokes med mig selv omkring, dette var nok mest et sted man tog hen for at være sin kone utro, fordi her var der i hvert fald aldrig nogen der ville opdage een, for at løfte stemningen omkring mit dårlige valg, men synes nu ikke der er mere at grine af efter den behandling. Deres tidsangivelser er fastsat efter du har bil og der ingen trafik er. Deres 15-20 min fra lufthavnen, som er een af deres hovedpointer i at skulle vælge deres hotel, holdte heller ikke stik da det tog min. 30-35 min og det var efter jeg havde ventet 90 min på shuttlen i lufthavnen. Personalet er såmænd flinke nok, men ikke i stand til at yde nogen form for service. Mange af dem talte kun spansk, hvilket også vanskeliggjorde kommunikationen når man kun taler engelsk. Jeg kunne ikke engang forhandle den sidste nat hjem, på trods af jeg havde boet der i 12 forudgående nætter. Da min ven gerne ville bo på værelset, den sidste nat jeg havde betalt lod jeg ham aflevere nøglekortene, hvilket for mig er at tjekke ud. Da han vendte tilbage for at få noget, han han havde glemt, havde de taget for en nat mere. Alt dette uden mit samtykke. Først bliver jeg vred på min ven og tror det er ham der har tjekket ud for sent, men han siger og lover, han har gjort det i tide. Dette har hotellet ikke engang gidet at kommentere på, da jeg prøver at få opklaret sagen. Da jeg ringer i panik fra lufthavnen og vil have hotellet til at smide ham ud, da det ikke var en del af aftalen han skulle blive, lover hotellet de vil hjælpe med at få ham afsted og ikke tage penge for den ekstra nat. Efterfølgende skriver de en mail, hvori de siger de vil gøre det alligevel, siden jeg ikke havde tjekket ud. Har seriøst aldrig prøvet at være nogle steder, hvor man ikke har kunnet lade en anden aflevere ens nøgler og så var det i orden med udtjekningen, så jeg blev meget vred og skrev til hotellet gentagne gange.. dette har de ikke gidet at svare på. Da jeg skrev en dårlig anmærkning, slettede de den kort tid efter og tog endda endnu et gebyr på 40 $ jeg ikke anede hvad var. Fandt så ud af det var endnu et skjult gebyr, som jeg så ville få tilbage efter nogle dage. Men dette får man ingen oplysning om og gav derfor mere bekymring. Bliver vred over de slettede min kommentar og skrev en ny hvori de lavede en lang og næsvis kommentar vedhæftet mine panikmails og udstillede mig som en dum kunde og offentliggjorde mine personlige e-mail oplysninger. Dette slettede jeg naturligvis straks da det ikke rager nogen hvad min e-mail er. Ledelsen er iskolde og gider ikke høre på dig som gæst. Jeg ser mange andre gæster har fået kompensation, gratis nætter osv. men for mig er der intet at hente, da jeg allerede har betalt (deres argument). Alle jeg taler med, har aldrig hørt noget lignende. At man ikke kan ændre sin reservation, at ledelse ikke vil møde en på midten, tale med een eller give en kompensation af nogen art er for mig også noget helt exceptionelt. Jeg ved det var min egen fejl at præbooke noget i så lang tid og lade en anden lave udtjekning, men bliver i tvivl om det er rigtige mennesker der arbejder her, for magen til manglende evne og lyst til at hjælpe kunderne, skal man da lede længe efter. Der var mange ting, der enten ikke virkede eller var lukkede, mens jeg var der og skulle bruge det, men dette gad jeg ikke gå op i da jeg var der men det kan jeg da se nu, jeg har skullet. Poolen var tit lukket om formiddagen, når man stod og havde lyst til en morgendukkert. Nøglekortene virkede konsekvent aldrig og der var tit kø til at få det fikset. Der var aldrig nogen rene håndklæder ved poolen og fryseren på værnelset var helt rimet til. Vaskeriet duede ikke, og når det gjorde var det fyldt med koner med kæmpe bunker af vasketøj. Mit værelse lignende slet ikke det lækre lyse værelse på billedet, med kæmpevindue, men var et mørkt, slidt og skummelt hummer. Der var sindssygt meget trafikstøj og flystøj. Jeg er heldigvis heldig at kunne sove tungt, men det er svært at slappe ordentlig af om dagen, når det vælter ind over himlen med fly. Det er ret dyrt at skulle betale 20kr for vand, når det er så varmt og de havde ingen vand man kunne tage. Det eneste positive var de store senge og kaffen på værelset, men det opvejer desværre ikke alt den tid og de penge jeg har måttet spilde på dette elendige hotel, ude midt i ingenting. Men så har man lært det! Aldrig mere præbooking og aldrig mere Quality Inn. Kan anbefale andre, der på trods af de dårlige anmeldelser ønsker at bo her, kun at blive så kort tid som muligt og huske at klage, mens du er der og ja så skal man være utrolig tydelig for at beskederne siver ind. Havde bestilt en shuttle til lufthavnen og det var da rent held jeg kom med, for chaufføren vidste ikke noget, på trods af jeg havde sagt det i forvejen. Morgenmaden var ok, men der var meget kage, vafler og Hvidt brød. Deres æg og kød var ikke altid noget jeg havde lyst til at sætte tænderne i, men så var det rart der var youghurt og bran flakes.
Læs mere
Dato for ophold: juni 2017Rejsetype: Rejste alene
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Nyttig
Videresend
avatar-image
LARS L skrev en anmeldelse d. mar. 2015
Almunecar, Spanien111 bidrag21 nyttige stemmer
Udmærket hotel god lille svimmingpol men en del flystøj. Fantastisk morgenmad bla. bag selv vafler. 2 slags brød, sandkage, muffins, kogte æg, bæcon, pølser eller skinke, kaffe og the hele døgnet. Der er ligeledes en lille chop ved receptionen med div.ting man lige mangler samt sodavand og frosne pizaer og is. Ligeledes er der køleskab samt microovn på værelset. Der er også isternings maskiner på gangene samt et lille motionscenter og vaskeri. Ligeledes er der busservice til et mall der er 3 til 4 gange større end det største danske indkøbscenter, det koster 10 $ for en retur billet.
Læs mere
Dato for ophold: marts 2015
Værdi
Service
Søvnkvalitet
Rejsetype: Rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Nyttig
Videresend
Svar fra Eduardo S, Front Office Manager hos Quality Inn Miami Airport
Svarede d. 30. mar. 2015
Vi vil gerne takke dig for at tage sig tid til at udfylde vores online undersøgelse. Feedback fra vores gæster er meget vigtigt for os, og dit input hjælper med vores fortsatte bestræbelser på at levere fremragende service og en stor ophold. Tak så meget for din virksomhed, og vi ser frem til at se dig i fremtiden. Med venlig hilsen, BETYLEIDIS VALDES
Læs mere
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.
avatar-image
MP-Copenhagen skrev en anmeldelse d. feb. 2013
København, Danmark50 bidrag3 nyttige stemmer
Vi boede der kun én nat, under en mellemlanding fra London til St Croix. Værelset var egentligt OK, lidt trist men rent nok og god dobbeltseng. Spiserummet virkede som noget der var lavet i 50´erne eller lidte senere; der var ikke gjort noget for at få det til at virke moderne. Det kan da også fint gå an, morgenmaden var god nok og det er alligevel mest et hotel man bare overnatter på et døgn, hvor man mest sover. Der kunne købes sodavand og snacks i en automat ved receptionen, men intet der indeholdt alkohol. Vi havde derfor en halsbrækkende tur over 79´avenue for at købe en øl på en tankstation. Jeg sover med høreværn om natten så jeg ved ikke hvor meget de indkommende fly generede, de kom i hvert fald tæt ned over hotellet om aftenen. Så alt i alt, kan gå an for en overnatning men heller ikke mere.
Læs mere
Dato for ophold: januar 2013
Værdi
Værelser
Sted
Renlighed
Service
Søvnkvalitet
Rejsetype: Rejste med venner
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Nyttig
Videresend
avatar-image
H2Olvr skrev en anmeldelse d. jul. 2011
Neptune Beach, Florida98 bidrag14 nyttige stemmer
Modbydeligt sted. Min søn og jeg blev sendt hertil af American Airlines, de gav os en værdikupon, fordi deres fly fra LAX var forsinket, så vi gik glip af det sidste fly ud af MIA til at komme hjem. Ventede over en time på pendulbussen, intet svar på telefonnummer. Personen på deres 800-nummer finder endelig ud af, at bussen er i stykker, og et andet hotels bilv henter for dem. Hvordan skulle vi kunne vide det? Ikke noget Quality Inn-tegn på bilen. Meget begrænsede toiletartikler til rådighed for os. (Ingen deodorant eller tandbørster) værelset var SÅ BESKIDT. Vores fødder var sorte af at gå barfodede på tæppet. Beskidt overflader - skænk, toiletbord, natbord. Denne lille shampoo var halvtom. Klokkeradioen virker ikke, kaffemaskinen - kun 2 pakker med koffeinfri - Pyt, kaffemaskinen er snusket beskidt og fungerer ikke alligevel. Mast kakerlak på tæppet tæt på badeværelset. Meget beskidt sted.
Læs mere
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.com.Se original
Nyttig
Videresend
Svar fra doralhotelgm, General Manager hos Quality Inn Miami Airport
Svarede d. 21. jul. 2011
Dear guest, I’m still surprised about all your comments and it seems to me that you are talking about some other place. I would only say I understand how frustrating it is to be a distressed passenger and have all your plans altered. On the other hand I want to inform you that we have 2 vans that travel to the airport from 6am until 12 midnight and that we are only 15 minutes away from the airport. As you can see in other comments from guest like you, we are actually very careful in the cleanliness of our rooms.
Læs mere
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.
Forrige
123456
Er dette ikke den rette ejendom for dig?
Der er flere steder at vælge imellem i Miami-området.
PRISKLASSE
712 kr. - 1.151 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
OGSÅ KENDT SOM
fairfield inn miami, fairfield miami, miami fairfield inn
TIDLIGERE KENDT SOM
Fairfield Inn Miami Airport West/Doral Area
PLACERING
USAFloridaMiami
ANTAL VÆRELSER
129
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Er dette din Tripadvisor-registrering?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering

QUALITY INN MIAMI AIRPORT (FL) - Hotel - anmeldelser - sammenligning af priser - Tripadvisor

Ofte stillede spørgsmål om Quality Inn Miami Airport
Hvilke populære seværdigheder er der i nærheden af Quality Inn Miami Airport?
Blandt de nærliggende seværdigheder er CityPlace Doral (1,0 km), Kings Dining & Entertainment (1,0 km) og Miami Improv Comedy Club and Dinner Theater (0,9 km).
Hvilke faciliteter er der på Quality Inn Miami Airport?
Blandt de mere populære faciliteter er gratis wi-fi, morgenmad og pool.
Hvilke værelsesfaciliteter er der på Quality Inn Miami Airport?
Blandt de mest populære værelsesfaciliteter er aircondition, fladskærms-tv og køleskab.
Hvilke muligheder for mad og drikke er der på Quality Inn Miami Airport?
Gæsterne kan få morgenmad under deres ophold.
Er det muligt at parkere på Quality Inn Miami Airport?
Ja, der er gratis parkering til rådighed for gæsterne.
Hvilke restauranter er der i nærheden af Quality Inn Miami Airport?
Blandt de bekvemt beliggende restauranter er El Pollo Inka Miami, Famous Dave's Doral og Kings Dining & Entertainment.
Er der mulighed for at dyrke motion på Quality Inn Miami Airport?
Ja, gæsterne har adgang til pool og fitnesscenter under deres ophold.
Tilbyder Quality Inn Miami Airport lufthavnstransport?
Ja, Quality Inn Miami Airport tilbyder lufthavnstransport til gæsterne. Vi anbefaler, at du ringer på forhånd for at bekræfte oplysningerne.
Tilbyder Quality Inn Miami Airport transport til/fra lufthavn?
Ja, Quality Inn Miami Airport tilbyder transport til/fra lufthavnen for gæster. Vi anbefaler, at du ringer på forhånd for at bekræfte oplysningerne.
Er kæledyr tilladt på Quality Inn Miami Airport?
Ja, kæledyr er som regel tilladt, men det er altid bedst at ringe i forvejen for at bekræfte.
Hvilke sprog tales af personalet på Quality Inn Miami Airport?
Personalet taler flere sprog, bl.a. engelsk og spansk.