Det er ingen underdrivelse at sige dette er min absolutte værste hoteloplevelse nogensinde. Jeg er ikke typen, der normalt gider at bruge tid på at klage over den slags, men dette sted har virkelig bragt mit pis i kog over den manglende forståelse og service. Derfor den ironiske overskrift. Jeg var desværre for dum at booke dette hotel til hele min tur i Miami og det endte med at lægge en kæmpedæmper på min tur ikke mindst på grund af alt det efterspil, der har været. Der var intet jeg kunne gøre for at ændre reservationen og var derfor nødsaget til at blive her og det endte da også med, de tog for en ekstra nat oven i hatten. Jeg har medkalkuleret alle egne fejl og har også stadig tvivl om visse ting men da hotellet så pure nægter at ville tale med een efter man er tjekket ud og endda udstiller een på de sociale medier med ens personlige mails og oplysninger, finder jeg det passende at give dem en dårlig anmeldelse på denne uafhængige side. Der er masser af ting at klage over og kan se nu jeg skulle have gjort det, mens jeg var der, da hotellet ikke ønsker dialog af nogen form efter man er tjekket ud. Jeg kører ikke bil i udlandet, min uber og lyft virker ikke og er derfor afhængig af det offentlige og det gjorde jeg måtte bruge oceaner af tid på at vente på busser og metro samt transport. Du kan næsten ikke komme længere væk fra sights og byen, når du bor på dette hotel. Lavede først jokes med mig selv omkring, dette var nok mest et sted man tog hen for at være sin kone utro, fordi her var der i hvert fald aldrig nogen der ville opdage een, for at løfte stemningen omkring mit dårlige valg, men synes nu ikke der er mere at grine af efter den behandling. Deres tidsangivelser er fastsat efter du har bil og der ingen trafik er. Deres 15-20 min fra lufthavnen, som er een af deres hovedpointer i at skulle vælge deres hotel, holdte heller ikke stik da det tog min. 30-35 min og det var efter jeg havde ventet 90 min på shuttlen i lufthavnen. Personalet er såmænd flinke nok, men ikke i stand til at yde nogen form for service. Mange af dem talte kun spansk, hvilket også vanskeliggjorde kommunikationen når man kun taler engelsk. Jeg kunne ikke engang forhandle den sidste nat hjem, på trods af jeg havde boet der i 12 forudgående nætter. Da min ven gerne ville bo på værelset, den sidste nat jeg havde betalt lod jeg ham aflevere nøglekortene, hvilket for mig er at tjekke ud. Da han vendte tilbage for at få noget, han han havde glemt, havde de taget for en nat mere. Alt dette uden mit samtykke. Først bliver jeg vred på min ven og tror det er ham der har tjekket ud for sent, men han siger og lover, han har gjort det i tide. Dette har hotellet ikke engang gidet at kommentere på, da jeg prøver at få opklaret sagen. Da jeg ringer i panik fra lufthavnen og vil have hotellet til at smide ham ud, da det ikke var en del af aftalen han skulle blive, lover hotellet de vil hjælpe med at få ham afsted og ikke tage penge for den ekstra nat. Efterfølgende skriver de en mail, hvori de siger de vil gøre det alligevel, siden jeg ikke havde tjekket ud. Har seriøst aldrig prøvet at være nogle steder, hvor man ikke har kunnet lade en anden aflevere ens nøgler og så var det i orden med udtjekningen, så jeg blev meget vred og skrev til hotellet gentagne gange.. dette har de ikke gidet at svare på. Da jeg skrev en dårlig anmærkning, slettede de den kort tid efter og tog endda endnu et gebyr på 40 $ jeg ikke anede hvad var. Fandt så ud af det var endnu et skjult gebyr, som jeg så ville få tilbage efter nogle dage. Men dette får man ingen oplysning om og gav derfor mere bekymring. Bliver vred over de slettede min kommentar og skrev en ny hvori de lavede en lang og næsvis kommentar vedhæftet mine panikmails og udstillede mig som en dum kunde og offentliggjorde mine personlige e-mail oplysninger. Dette slettede jeg naturligvis straks da det ikke rager nogen hvad min e-mail er. Ledelsen er iskolde og gider ikke høre på dig som gæst. Jeg ser mange andre gæster har fået kompensation, gratis nætter osv. men for mig er der intet at hente, da jeg allerede har betalt (deres argument). Alle jeg taler med, har aldrig hørt noget lignende. At man ikke kan ændre sin reservation, at ledelse ikke vil møde en på midten, tale med een eller give en kompensation af nogen art er for mig også noget helt exceptionelt. Jeg ved det var min egen fejl at præbooke noget i så lang tid og lade en anden lave udtjekning, men bliver i tvivl om det er rigtige mennesker der arbejder her, for magen til manglende evne og lyst til at hjælpe kunderne, skal man da lede længe efter. Der var mange ting, der enten ikke virkede eller var lukkede, mens jeg var der og skulle bruge det, men dette gad jeg ikke gå op i da jeg var der men det kan jeg da se nu, jeg har skullet. Poolen var tit lukket om formiddagen, når man stod og havde lyst til en morgendukkert. Nøglekortene virkede konsekvent aldrig og der var tit kø til at få det fikset. Der var aldrig nogen rene håndklæder ved poolen og fryseren på værnelset var helt rimet til. Vaskeriet duede ikke, og når det gjorde var det fyldt med koner med kæmpe bunker af vasketøj. Mit værelse lignende slet ikke det lækre lyse værelse på billedet, med kæmpevindue, men var et mørkt, slidt og skummelt hummer. Der var sindssygt meget trafikstøj og flystøj. Jeg er heldigvis heldig at kunne sove tungt, men det er svært at slappe ordentlig af om dagen, når det vælter ind over himlen med fly. Det er ret dyrt at skulle betale 20kr for vand, når det er så varmt og de havde ingen vand man kunne tage. Det eneste positive var de store senge og kaffen på værelset, men det opvejer desværre ikke alt den tid og de penge jeg har måttet spilde på dette elendige hotel, ude midt i ingenting. Men så har man lært det! Aldrig mere præbooking og aldrig mere Quality Inn. Kan anbefale andre, der på trods af de dårlige anmeldelser ønsker at bo her, kun at blive så kort tid som muligt og huske at klage, mens du er der og ja så skal man være utrolig tydelig for at beskederne siver ind. Havde bestilt en shuttle til lufthavnen og det var da rent held jeg kom med, for chaufføren vidste ikke noget, på trods af jeg havde sagt det i forvejen. Morgenmaden var ok, men der var meget kage, vafler og Hvidt brød. Deres æg og kød var ikke altid noget jeg havde lyst til at sætte tænderne i, men så var det rart der var youghurt og bran flakes.…