Jeg var meget skuffet over Caribe Cove, det var min 4. gang i denne lejlighed, som jeg kender MEGET godt. I mange år under Wyndham-ledelse var oplevelsen perfekt, men på dette tidspunkt havde vi problemer fra 1 street til den 13. dag med Vacasa. Problemerne dukker op siden begyndelsen med meget høje forsikringsgebyrer, som aldrig blev anvendt før i Wyndham-tiden, men dette var bare tiggeriet: 1 gade) Lejligheden var tilpasset til handicappede, dette er ikke et problem, men bruseren gør' t have døre, der gennemvæder hele badeværelset hver gang. Denne egenskab er ikke angivet på spec-ark på Vacasas hjemmeside. 2.) Bruserens plastikrør var løsnet og delvist ødelagt, jeg var nødt til at ordne det. 3.) En af suiterne havde en gammel og ubehagelig madras, som jeg på det kraftigste spurgte om betingelserne nogle dage før for check-in på Vacasas kundeservice, men svaret var altid svagt og uklart “vi kan ikke kende hver lejligheds stand, fordi de ejes af nogen og ikke Vacasa”. Utrolig! ! 4.) Den første dag, hvor man tændte for varmen, kom der en MEGET STÆRK lugt fra klimaanlægget, en røget lugt som om noget brændte. Ikke kun på grund af den dårlige lugt, men jeg var også bange for et sikkerhedsproblem! Den næste dag ringede jeg til Vacasas kundekontakt på + 1 888 261 0092, agenten noterede mit problem og lovede at ringe tilbage samme dag, men ingen ringede, og problemet blev heller ikke løst. Den 2 n dag ringede jeg igen til Vacasa og en ny billet var åben, på dette tidspunkt var problemet løst (kun på den 3. dag), men denne agent lovede også at ringe tilbage, igen kontaktede ingen mig heller. Jeg fik en e-mail kun 8 dage senere! ! 5.) En af suiterne har et gardin knækket med manglende plastikstriber, der efterlader et hul på 20 i, selv når det er helt lukket, et problem med privatlivets fred specielt om natten. Denne billet blev også åbnet, men Vacasa var simpelthen ligeglad med det, problemet var ikke løst, og der blev heller ikke besvaret en tilbagemelding. Jeg er nødt til at lægge et stof for at give lidt privatliv til min datter 6.) Efter 3 dage i lejligheden stoppede vaskemaskinen pludselig med at fungere, men jeg gav op for at ringe til kundeservice, og jeg bad om hjælp fra receptionens personale, disse fyre var meget venlige, effektive og løste problemet hurtigt 7.) Sidst men ikke mindst var NUL fleksibiliteten eller kundeorienteret holdning, jeg anmoder om kun 2 timer til en sen udtjekning, når min datter var syg og ikke havde det godt, men feedback var kold og uhøflig, truede de mig med, at der ville blive pålagt et ekstra gebyr. Meget dårlig "oplevelse" >:(…
Dato for ophold: januar 2023Rejsetype: Rejste med familieVærelsestip: Vacasa is for for selling but doesn’t care about you. No commitment or responsibility with...
Vis flere værelsestip
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.