Fra Check-in til at tjekke ud af, at vores oplevelse var ikke godt. Et sikkert og telefonen virkede ikke på vores værelse, en lyskontakt og afløbet i vasken alt. Da vi spurgte efter en sikker til at være ordnet så vi kan komme ud og nyde vores tid på øen, og ikke bekymre sig om vores ejendele, sagde de 5 minutter. . . . 2 Timer senere stadig ikke nogen, der kom for at ordne det. . . . Så jeg vendte tilbage til receptionen som er en 8 minutters gang op ad bakke, nu for tredje gang at spørge, hvad der skete. Til receptionen sagde " han fik distraheret og glemte". Jeg har spurgt, om en person kunne ordne det i telefonen så det gjorde vi ikke er nødt til at tage på vandretur op ad bakken hver gang vi havde brug for noget, som den svar." sikker på naturligvis " . Det var ikke før den næste dag, når jeg gik op igen, og jeg spurgte igen, en telefon var bragt til vores værelse. En sikker fik ordnet, men derefter den næste dag fungerede ikke igen. . . . Jeg spurgte igen for en person til at komme og ordne det, og jeg spurgte til vores værelse til at blive gjort rent, fordi vores ven havde fået rigtig syg form noget hun spiste, og jeg fik at vide af gal på den front desk jeg ønskede at tale med lederen, eller den person , i gebyr. Hun ville ikke være noget problem, men at en person til at ordne det sikkert og fortalte mig, at de " direktør " var i et møde og de ville begge kommer efter mødet til at tale med mig. Jeg behøver ikke at sige. . . Men det skete aldrig. På det tidspunkt jeg gav op. Den "manager", kom aldrig, en til at ordne det sikkert kom aldrig. En person kom for at gøre rent, men hun gjorde, var at rede sengene, og feje, når badeværelset var beskidt, fordi vasken selvfølgelig ikke dræne og min ven havde været syge i toilettet. De sagde, at de tilbyder tøjvask, så min ven sat af hendes tøj ud om morgenen, den aften hun gik ud for at hente dem og fik at vide at de ville ikke være klar før næste morgen. . . . Vi var ved at forlade stedet for luften port på 7 : 30 om formiddagen, hun fik at vide at det ville være fint. Om morgenen var vi ved at forlade stedet og vi tjekkede ud af, at vi bad om hendes tøj, de var ikke sikker på hvor de var, at de til sidst fandt jeg dem, og de gav ham tilbage til hende et sæt af beskidt tøj! Nogle vil måske synes, at dette kunne have været et resultat af ting ved at blive tabt i oversættelse. . . . Men nej, der var to dejlige unge kvinder i receptionen, som talte perfekt engelsk og hjalp os kommunikere, i sidste ende: de er ligeglade med deres gæster til at sørge for deres behov bliver opfyldt nok. Det viste sig som om de var at lave forbedringer på den have, der var noget byggeri i gang i hele dette feriested. . . . Vores værelset, dog ikke havde været opdateret i jeg ved ikke, hvor lang tid, og de havde ikke engang bekymrer sig om dem til at tjekke for at sikre de var at putte os i et værelse, hvor de håndvask ved afladet eller en telefon eller sikkert har arbejdet! Den eneste redning for det sted var i poolen. . . De har en dejlig pool. Jeg kan forestille mig at der er hostles i San Andres har bedre kundeservice med bedre indkvartering. Jeg kan ikke lide at give dårlige anmeldelser. . . Jeg foretrækker at fortælle folk om min gode oplevelser. Men når en administrator ejer eller hvem der ikke engang tage sig tid til at tjekke ind med utilfredse gæster, eller forsøge at gøre det bedre, er noget alvorligt galt.…