Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors websted eventuelt ikke korrekt.
Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Alle 560 Nanchang hoteller

Jindi Commercial Hotel

No.2117 Gaoxin Avenue, Qingshanhu District, Nanchang 330029, Kina
Hotelfaciliteter
Gem Gemt
Du har tilføjet Jindi Commercial Hotel til Gemte s.
Jindi Commercial Hotel
Bedste priser for dit ophold
Angiv datoer for bedste priser
Indtjekning Udtjekning
Vis priser
Du skal indtaste datoer for at se de bedste priser.
78 %
Vurderet som nr. 164 ud af 560 hoteller i Nanchang
Skriv en anmeldelse

14 personer har anmeldt dette hotel

Medlemsvurdering
    2
    7
    3
    2
    0
Se anmeldelser for
Familier
0
Par
0
Alene
0
Forretning
0
Oversigt over vurderinger
  • Søvnkvalitet
    3,5 af 5 stjerner
  • Placering
    3,5 af 5 stjerner
  • Værelser
    3,5 af 5 stjerner
  • Service
    3,5 af 5 stjerner
  • Værdi
    3,5 af 5 stjerner
  • Renlighed
    3,5 af 5 stjerner
Dato | Vurdering
  • Kinesisk (forenklet) først
  • Alle
Alle

Har du været i Jindi Commercial Hotel? Fortæl om dine oplevelser!

Skriv en anmeldelse Tilføj billeder

Supplerende oplysninger om Jindi Commercial Hotel

Adresse: No.2117 Gaoxin Avenue, Qingshanhu District, Nanchang 330029, Kina
Beliggenhed: Kina > Jiangxi > Nanchang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 164 ud af 560 hoteller i Nanchang
Prisklasse (pr. overnatning): 138 kr. - 149 kr.
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Ctrip DaoDao, så du med ro i sindet kan reservere på Jindi Commercial Hotel. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.

Ejere: Hvad er jeres holdning til sagen?

Hvis du ejer eller bestyrer Jindi Commercial Hotel, kan du registrere dig nu for at få adgang til gratis værktøjer, der kan forbedre din registrerede enhed, tiltrække nye anmeldelser og svare anmeldere.