Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors websted eventuelt ikke korrekt.
Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Alle 1.484 Nanjing hoteller

Haishi Holiday Hotel

No.139 Zhushan Road, Jiangning District, Nanjing 211100, Kina
  • Anmeldelser (2)
  • Billeder (1)
  • Spørgsmål og svar
  • Placering
  • Mere
Haishi Holiday Hotel
Vurderet som nr. 818 ud af 1.484 hoteller i Nanjing
Vi kan ikke finde priser for dette hotel
Vores online rejsepartnere oplyser ikke priser for dette hotel, men vi kan søge efter andre muligheder i Nanjing
Indtjekning Udtjekning
Skriv en anmeldelse

2 personer har anmeldt dette hotel

Medlemsvurdering
    0
    1
    1
    0
    0
Se anmeldelser for
Familier
0
Par
0
Alene
0
Forretning
0
Oversigt over vurderinger
  • Placering
    4 af 5 stjerner
  • Værelser
    3 af 5 stjerner
  • Service
    3,5 af 5 stjerner
  • Værdi
    3 af 5 stjerner
  • Renlighed
    4 af 5 stjerner
Dato | Vurdering
  • Kinesisk (forenklet) først
  • Alle
Alle
Ejere: Hvad er jeres holdning til sagen?
Hvis du ejer eller bestyrer Haishi Holiday Hotel, kan du registrere dig nu for at få adgang til gratis værktøjer, der kan forbedre din registrerede enhed, tiltrække nye anmeldelser og svare anmeldere.
Administrer din registrering

Har du været i Haishi Holiday Hotel? Fortæl om dine oplevelser!

Skriv en anmeldelse Tilføj billeder

Supplerende oplysninger om Haishi Holiday Hotel

Adresse: No.139 Zhushan Road, Jiangning District, Nanjing 211100, Kina
Beliggenhed: Kina > Jiangsu > Nanjing

1 billede af dette hotel

Billeder fra ledelsen: Med tilladelse fra ejendomsbestyreren

Viewed
Alle billeder fra ledelsen (2)
Viewed
Hotel og udendørs arealer (1)
Viewed
Andet (1)

Spørgsmål og svar

Indtast dit spørgsmål til dette indkvarteringssted for at få et svar fra personalet. Andre rejsende kan også svare.
    Retningslinjer for indlæg
    Sæt et bogmærke
    Gem Gemt
    Du har tilføjet Haishi Holiday Hotel til Gemte s.