Diskriminerende adfærd over for brunhudede gæster. Jeg er indianer, og jeg boede hos min søn på 13 år. Gæstfriheden og dette hotel og personalets frygtelig diskriminerende adfærd (at nægte at sidde, kigge op og ned med foragt, adskilte siddepladser i barområdet og ikke give nogen spisemuligheder, men at spise på værelset; efter en lang dag på revet var det for meget) . Det efterlod en bitter smag, og at bo i Pullman vil nogensinde være et spørgsmål. Supervisor-personalet Valentina nægtede selv at se på os eller tage vores forespørgsel; hun fik os til at vente i ti minutter ved restaurantens reception, før nogen guidede hende til os. Da det blev tydeligt for hende, at hun ikke kunne ignorere os længere, var det, da hun kom til os. Hun vidste, at vi var til stede, og alligevel nægtede hun overhovedet at erkende det. og der var kun et andet hvidt par, der var der udover os. Efter at have passet dem deltog hun i logistisk arbejde i sin restaurant, og da hun gik væk uden at komme til os; er, da andre ansatte på restauranten reagerede på vores flere anmodninger om "undskyld mig", da han var flov over, at hun valgte at ignorere os. Når hendes kollega bliver bedt om det; Valentina kunne ikke ignorere os længere; hun kom til os med irriteret suk og rullende øjne. Fortalte os uforskammet, at restauranten ikke har plads, havde vi en reservation? som jeg sagde, jeg er ked af, at jeg ikke vidste, at vi havde brug for en reservation; vi bor her (på hotellet som gæster), så kan vi venligst spise her? Hun var meget overrasket; kunne ikke fordøje dette; Hun spurgte med fuldstændig indiskretion "DU" (understreger dig) blive her? "Hun kunne tilsyneladende ikke tro, at en brun indianer kan bo på hendes hotel. Fra da af fortsatte det... hun insisterede på, at vi ikke kunne sidde, da hun blev bedt om at give et alternativ; hun insisterede på, at kun roomservice var en mulighed. Hun fortalte os ikke, at der var rigelig plads til rådighed i baren, og vi kunne sidde der. Da jeg spurgte hende, om vi kunne sidde ved siden af baren viste hun os bordet, der var langt adskilt fra resten af baren, hvor få hvide familier sad med børn. Yderligere da jeg bad om hendes vejleder, smilede hun glad og sagde "jeg er supervisoren", så jeg bad om hendes leder, hun nægtede at få ham. Jeg insisterede på, at vagtchefen for hotellet eller GM endelig var, da en anden medarbejder greb ind og tog mig dertil. Lad mig sige her, at resten af personalet og lederen var meget flinke. de tilbød endda at give afkald på min middagsregning, hvis jeg bestilte roomservice osv. og var undskyldende. Men helt ærligt, hvad ville en afkald på AUD 150 være; hvis du fakturerer hotellet mere end AUD 1500? Hele 4 dages oplevelse af Cairns selv føltes som en sur hukommelse på grund af hotellets personale frygtelig diskriminerende adfærd. Vi bruger for behagelige minder, og dette var ærligt ydmygende, bitter, uværdig behandling og forfærdelig og svigtede os fuldstændig som et luksushotel og dræbte vores glæde ved hele Cairns ophold. Jeg må sige det her, at resten af hotellets personale virkelig forsøgte deres bedste for at gøre os komfortable efter denne forekomst. Og vi sætter pris på indsatsen. Indsigt: Hvis du er brun, undgå dette hotel, fordi det ikke er værd at bruge så meget for at blive behandlet som en dørmåtte. Prioritetsskranken for check-in for Accor Members var også overrasket over at se en brun person komme til en prioriteret check-in. :) men han kom sig hurtigt. ; ) TIP: De havvendte værelser, som jeg fik, havde delvist blokeret udsigten over havet, og det gav ikke mening at betale en præmie for det samme. Nogle værelser er gamle og nogle nyistandsatte. Dette er ikke ved havet, og det er 5 minutters gang inde. At bo på Hotels at the Ocean kan være mere pengene værd.…
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.