Super fint og flot hotel. Havde købt en vinterdeal for at min søs trængte til lidt forkælelse. Overnatning med morgenmad incl. adgang til deres spa, hvilket var billigere end blot at betale for spa adgang, men nu er prisen på 550 kr pr person aldrig noget vi vil betale for spa adgang, det kan findes billigere andre steder. Havde booket et Deluxe Vonå værelse via Small Danish Hotels, det fremstod virkelig flot, meget rummeligt værelse med en flot udsigt. Der var en stor altan, som sikkert er lækkert om sommeren. Fint og rummeligt badeværelse med karbad. Stor entre med lille garderobe, hvor der var lidt bøjler. Ingen safety boks, men maskine hvor man ku lave the eller kaffe, den havde vi lidt bøvl med. Stor dejlig seng, lidt til den bløde side. Elendig hovedpude, men havde heldigvis min egen med. Stor fladskærm på væggen, hvor det var skønt at man ku ligge i sengen og se tv derfra, fint udvalg af kanaler. På sengen lå badekåber og hjemmesko klar til spa turen, hvilket var super dejligt og en god service, så vi ku gå i bad og gøre os klar på værelset. Spa området var virkelig flot lavet, men der mangler en jacuzzi med meget varmt vand. Burde have sløjfet en af de mange saunaer, så man istedet ku nyde et boblebad. Det bedste var den udendørs pool, for den virkede varm der i kulden. Elevatoren derop var desværre i stykker, og der var heller ikke flere badesko som man skulle skifte til før man gik udenfor, så vi små løb op af den lange stejle trappe på bare fødder i bidende kulde 🥶 Da vi kom ind i varmen virkede vandet i den store pool varm, men efter noget tid så føles det ikke varmt og lunt mere. Der i var der dog steder langs væggen, hvor der var dyser som gav lidt bobler i vandet. Mødte et par unge piger i den lille pool, de syntes heller ikke at vandet føltes særligt varmt i de 2 indendørs pools. Vi syntes det var for køligt at ligge på solsengen, når man lå der våd i sit badetøj. De forskellige saunaer og dampbad var fine, men ikke det vi benytter mest i en spa. Det var synd at personalet ikke var lidt mere på dupperne, som fx de manglede badesko, og toilettet i omklædningsrummet virkede det lidt nusset. Fx trængte sæbebeholderen til en klud, de burde tjekke oftere og gøre rent. Dog mega go service at vi ku få nye rene og tørre håndklæder samt badekåbe. Kåberne var jo blevet godt våde og kolde efter turen i den udendørs pool. Der lå frugt og man ku forsyne sig med forskellig vand. Vi brugte vel et par timer, mere ku vi ikke strække den til. Vi besluttede at spise i restauranten trods de mange dårlige anbefalinger. Vi var absolut ikke til deres menu med hverken 3 eller 5 retter. Der manglede nogle billigere hovedretter, fx mere målrettet til kvinder, fx en salat og pastaret. Vi valgte deres burger, en stor portion hvor vi nok kun spiste 1/3 af pomfritterne. Bøffen var lidt lille i forhold til brødet og resten, og bollen var kold, der burde den lige have haft en tur på grillen. Smagen af burgeren var dog fin. Vi delte en lille oste anretning til dessert. Tjeneren var utrolig sød og meget serviceminded, han burde få 5 ⭐⭐⭐⭐⭐ Jeg er ikke den store morgenmads spiser, men elsker røræg, bare ikke når det er lavet af pulver. Forstår ikke hvorfor de havde fyldt SÅ meget i de varme beholder så sent på morgenen. Den ulækre røræg var ved at skifte farve i "kanterne", og nogle af de blød kogte æg var ikke blød kogte og ved at være grønne i kanten af blommen. Men buffen fremstod med et fint udvalg. Så hvad kan vi sige om Fjordgaarden, ja der er plads til forbedringer, men flot hotel tæt på Vesterhavet. Der var åbenbart udfordringer med både booking og chek-ud. Jeg bookede på Small Danish Hotels hjemmeside og får en bekræftelse. Men jeg skriver til hotellet, da jeg har spørgsmål grundet standard tekst i bekræftelsen fra SDH, hvor der stod at man skulle betale for adgang til spaen. Jeg får så også en ny bekræftelse fra hotellet, og spørger om hvorfor jeg får ny med andet bookingnummer. Det var helt normalt var svaret. Ugen før bliver jeg dog ringet op, da der åbenbart er booket 2 ophold til mig. Da vi checker ud, så får jeg ikke en regning i hånden som jeg er vant til på hoteller inden man betaler, og jeg undre mig over beløbet, men da når jeg at godkende beløbet via MobilePay. Så var der lidt frem og tilbage, receptionisten skulle se min bekræftelse fra SDH mht prisen, men hun skulle også tale med det der nok var chefen. Fik dog de 107 kr retur. Undre mig at prisen ikke er gået automatisk ind i deres system via min booking fra SDH som jeg er vant til, da jeg får rabat via Ældresagen. Så dette rod med 2 booking og blir opkrævet en anden pris, ja sådan noget rod gider man bare ikke. Men hvis man gerne vil til Vestjylland tæt på Vesterhavet, ja så er det et rigtig fint hotel med flotte omgivelser og værelser.…
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.