Jeg har været forretningsrejsende i hele Europa i over 30 år og havde desværre den mest chokerende oplevelse i min rejsekarriere i en alder af 67 år. Jeg stod i receptionen med min store kuffert og lille kabinekuffert placeret lige ved siden af mig. Jeg afleverede mit pas til receptionisten som krævet for check-in. Efter et par sekunder vendte jeg henkastet tilbage for at opdage, at min kabinekuffert manglede! Udgangsdøren fra hotellet er lige ved siden af receptionen. Da han spurgte receptionisten, nævnte han ligegyldigt, at han ikke anede, hvad der var sket. Der var ingen kameraer nogen steder på hotellet. De gav mig simpelthen adressen til den nærmeste politistation og bad mig indgive en klage. Bemærk venligst, at dette var 22:30 om natten, og jeg var udlænding i Milano. Jeg mistede 700 EUR, 300 USD, min iPad, min bærbare computer, tre kreditkort, mit skatte-id og vigtige forretningsdokumenter, der var i kufferten. Hvad der er mere foruroligende er næste punkt. Jeg kom til at huske en herre, der sad lige bag mig i receptionen, da jeg tjekkede ind. Så snart jeg vendte mig om for at opdage min stjålne kuffert, manglede denne herre også! Husk, at dette er et lille hotel, og jeg ville have bemærket, hvis personen bag mig bevægede sig mod elevatoren eller hvor som helst inde på hotellet. Bemærk også, at jeg aldrig har set denne person på hotellet igen i løbet af mit ophold. Jeg ønsker ikke at komme med nogen beskyldninger, men jeg vil blot anføre mine bemærkninger her. Jeg blev bestemt ikke fulgt af nogen fra den nærliggende togstation til hotellet, og jeg er overbevist om, at tyven var en, der allerede var til stede inde på hotellet, da jeg kom ind. Det, der var mest foruroligende, var hotellets personales ligegyldighed over for min situation. Når sådan et tyveri er sket på deres egen ejendom, burde det så ikke være til stor bekymring for hotellets personale? De så ud til at udvise ingen bekymring overhovedet og fortalte mig simpelthen, at der ikke er noget, de kan gøre. I slutningen af mit ophold dækkede de omkring 35 euro (et par drikkevarer og nogle snacks, jeg havde på hotellet) som trøst. Men jeg ønskede ikke nogen trøst. Burde det ikke være hotellets bekymring, når en gæsts ejendele er blevet stjålet på hotellets ejendom? De ydede ingen hjælp og lod mig klare mig selv. Det er bestemt ikke deres ansvar, men hvis dette er holdningen til gæster, vil jeg aldrig anbefale nogen at bo på sådan et hotel. Jeg udviser forsigtighed til alle, der overvejer dette hotel – BO IKKE HER, HVIS DU SØGER EN KOMFORTABEL OG SIKKER HOTELOPLEVELSE.…