Vi havde booket og betalt værelse ,for 3 nætter, 2 mdr i forvejen,da vi ville være sikre på at have et værelse,da skulle deltage i en event på hotellet. Vi ankom ca kl 16, til hotellet efter lang anstrengede biltur i dårligt vejr i januar,og glædede os til at komme op og slappe af på vores værelse og forberede os på eventen. Da vi ankom,fik vi at vide at de desværre ikke havde et værelse til os,uden nogen forklaring iøvrigt. Selvom der var mange undskyldninger De havde så lavet en aftale med et sted i nærheden,hvor vi igen skulle ud at køre,det var blevet mørkt,og vi kunne ikke overskue mere.Gik så derhen med vores bagage.Det var et lukket sted med en portner,ingen mulighed for morgenmad,det føltes meget mærkeligt.værelset ok, men nu skulle vi så igen op tidligt næste morgen og flytte værelse. Det meste med eventen og forberedelsen gik i vasken,da det krævede ro. Og den første oplevelse om aftenen nåede vi simpelthen ikke hen til. Vi kunne så få vores værelse måske kl 12 eller 13 den følgende dg,dvs vi skulle ud af det foregående kl 10, så var "værelseløse"fra 10-13, siddende med vores bagage,og kunne igen ikke nå at deltage i noget,det var et meditationskursus..Endelig fik vi værelset.Vi fik så en suite som kompensation,men oplyste vi ikke var interesseret i en suite,men det var vist det eneste de havde.Så skulle man tro vi endelig kunne slappe af. Der stod på hotellets side at der var allergivenligt sengetøj.Det var der ikke,fjerdyner,vi har allergi,så ingen afslapning endnu.det blev skiftet.Herefter kom personalet løbende ,med et eller andet og bankede på utallige gang,så man ingen ro kunne få.Det lykkedes dog at komme til en session på vores kursus.Hotellet ligger tæt på museum,men i lang gåafstand fra butikker restaurant, ca 1-2 km. Det er nok den værste hoteloplevelse jeg nogensinde har haft,og jeg har boet på ca 300 hoteller. Selv ikke på små hoteller i den 3.verdens lande,har jeg været ude for ikke at få det værelse jeg havde bestilt. Og det er nok det værste man kan komme ud for,på et hotel.At de slet ikke har den vare man har betalt for,og planlagt ting iforhold til. Det forventer man ikke af et hotel af den standard. Hvis vi måske var kommet meget sent, ville det give mere mening,men det var åbenbart planlagt. Så kunne man have forventet en besked om det.Der var folk der kom meget senere end os,der fik deres værelser.…
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.