Jeg har lige tilbragt en uge på Nielson drevet Hotel Del Clos ( 12 - 19. marts) og er kæmper for at komme op med noget negativt om det. Som erfarne skiløbere, min partner og jeg har besøgt mange europæiske skisportssteder men har altid vendt tilbage regelmæssigt til Soldeu/El æggestand område, formentlig fordi det forhold, at vi begge har lært at stå på ski ordentligt der og ved bjerget indefra. Vi har også boet i flere hoteller/lejligheder i Soldeu og El æggestand herunder Del Clos under sin tidligere ejerforholdet. Dette års valg af destination var nemt da vi var ledsaget af to begyndere. Den berømte af skiskolen betød, at vi kunne være sikre på vores kammerater ville være i gode hænder i 3 timer hver morgen, og vi kunne finde en løsning inden traileren har en god for at se, hvordan de var kommet på ved frokosttid. Et valg af hotel blev fremsat på grund af både pris og anmeldelser. Efter at have boet der før vi vidste, at beliggenheden og det grundlæggende layout på hotellet og dets nærhed til elevatorer. Det, som vi havde haft nogen erfaring med var imidlertid på det niveau af service, som blev ydet af den Nielson personale, rengøringen af hotellet og den samlede værdi for pengene for pengene blev tilbudt. Vi behøvede ikke at have været bekymret. Vores værelser var en god størrelse med en balkon med udsigt over pisterne og er på størrelse og komfort i sengen i topklasse. Den daglige rengøring var af en enestående standard. Morgenmad også alt, hvad du kunne ønske dig før en dag på pisterne. En komplet, tilberedt buffet morgenmad inkluderet æg, bacon, pølser, hash browns, champignon og bønner. Korn, frugt, yoghurt, skinke, ost og kager var alle på tilbud. Kom tilbage fra pisterne og følelse er brødflov før middagen eftermiddags-te service tilbudt suppe, te og et udvalg af kager til dem lidt. Om aftenen middag var af alle fire af os at være i en meget god standard. Kokken kan bestemt gøre suppe lavet en meget velsmagende alternativ hver aften og. Der var altid to hovedret valg, buffet, med et vegetarisk alternativ, ledsaget af et udvalg af grøntsager og kartofler samt. Eksempler inkluderet en fin lasagne, svinekød Stroganoff, oksekød små stykker andekød og på én aften om meget godt karry med alle garnituren er prima. En udmærket salat buffet var også til rådighed. Alle ansatte på hotellet var venlig og effektiv fra bar, restaurant og reception. Vi havde ingen problemer med at få anbefalinger af restauranter på onsdag aften og en efterfølgende reservation lavet på vores vegne. For et hotel i Del Clos slag langt over sine 3 stjerner, så meget, at vores to begyndere har allerede reserveret et tilbagevendene besøg næste år og ikke kun én uge. De planlægger at forbedre deres færdigheder i januar, marts 2018 med nye venner på skiskole. Deres introduktion til skiløb kunne ikke have været bedre og vores oplevelse med hotellet var sådan et vigtigt aspekt af det.…